Asumisviihtyvyys Yleinen

HUOMIO: Petäjäkujan piharemontti alkaa 13.10. – syysuutisia 2021

Petäjäkujan vuokralaiset saavat pihaan uutta ilmettä syksyllä 2021

Huomio asukkaat sekä muut kiinteistön alueella liikkuvat osoitteessa Petäjäkuja 1: piha-alueen asfaltointityöt alkavat 13.10.2021 eli viikon 41 keskiviikkona. Pohjatöitä tehdään ensin 2 päivää, eli tuon samaisen keskiviikon ja sitä seuraavan torstain ajan. Tämän jälkeen varsinainen asfalttipäällyste tehdään viikon 42 aikana, eli työt jatkuvat vielä seuraavalla viikolla. Mitä asukkaiden, huoltofirman edustajien ja muiden vierailijoiden tulee tietää urakasta? Lue ohjeistus täältä!

Urakka lyhyesti

• Mitä tehdään: Ajoväylien, pihan ja parkkipaikan asfaltointi
  • Työt alkavat: keskiviikkona 13.10.2021 (viikko 41)
  • Pohjatöiden kesto: 2 päivää, keskiviikko ja torstai
  • Työaika pohjatöiden aikana: klo 8-18 (10 h/päivä)
  • Päällystys ja viimeistely: viikon 42 aikana (18.-22.10.2021)

Mitä asukkaiden ja vierailijoiden tulee tietää?

Työmiehet palaavat Petäjäkujalle syksyllä 2021

1) Urakan työaikana eli klo 8-18 välillä keskiviikkona 13.10. ja torstaina 14.10. kiinteistön ajoväylille, parkkipaikalle tai pihan rakennusten läheisyyteen ei saa jättää autoja tai muita kulkupelejä.

Mihin auton sitten voi jättää? Autot ja muut ajoneuvot tulee pysäköidä urakan ajaksi pois työmaa-alueelta Hakasivuntien, Petäjäkujan tai Honkakujan varteen niin, etteivät ne muodosta kulkuesteitä muille tienkäyttäjille Kalkunmäen suunnalla.

Ajoneuvojen tulee olla siirrettynä ennen urakan alkua eli aamukahdeksaa aloituspäivänä, jotta urakka pääsee etenemään sujuvasti.

2) Jalan liikkumista työmaa-alueella eli pihan kulkuväylillä tulee töiden aikana mahdollisuuksien mukaan välttää, sillä pohjatöiden ja päällystyksen aikana pihassa liikkuu raskasta työkalustoa. Pihaan ajo ei töiden aikana ole sallittua, vaan autot tulee pysäköidä muualle, ks. yllä.

Mikäli urakan edistyminen kiinnostaa, pyydämme seuraamaan työtä turvallisen välimatkan päästä. Työajan päätyttyä voi autot pysäköidä niille osoitetuille paikoille paikoitusalueella.

Asukkaita ja vierailijoita pyydetään noudattamaan tarvittavaa varovaisuutta myös mahdollisia vaihtoehtoisia kulkuväyliä käytettäessä. Esimerkiksi märkä nurmikko voi olla sateiden jäljiltä liukas.

Tiedustelut

Toimistomme vastaa tiedusteluihin tavalliseen tapaan ma-to välillä klo 11-16, niin puhelimitse kuin sähköpostitse. Yhteys­tiedot löydät täältä tutusta osoitteesta.

Kiitämme kaikkia osapuolia yhteistyöstä ja pahoittelemme töiden mahdollisesti aiheuttamaa häiriötä, mutta toivomme lopputuloksen olevan vaivan arvoinen ja odotamme innolla töiden valmistumista. Voit myös pitää julkaisujamme silmällä Facebookissa, sillä tiedotamme myös siellä töiden etenemisestä sekä muista ajankohtaisista asioista!

Kirjoittanut Kauhajoen Asunnot

Tule löytämään kotisi Kauhajoelta, meillä on kaupungin suurin valikoima vuokra-asuntoja! Olemme kokonaan kaupungin omistama, turvallinen ja luotettava vuokranantaja.